- Aguirre, N(2012).Ikusmen urritasuna. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea.
- Darreche, L.; Zenitagoia, E. (2008) Hezkuntza Bereziaren oinarri pedagogikoak.UEU: Donostia
- Eusko Jaurlaritza (2005). Hezkuntza Premia Bereziei erantzuna Guztientzako Euskal Eskolan. E.J.ren Argitalpen Zerbitzu Nagusia : Vitoria-Gasteiz (internet)
- Eusko Jaurlaritza (2005). Hezkuntza Inklusiboa ebaluatzeko eta hobetzeko gida. E.J.ren Argitalpen Zerbitzu Nagusia : Vitoria-Gasteiz (internet)
- Eusko Jaurlaritza (1996—2006). Hezkuntza Premia Bereziak (bilduma: 12 liburuxka. Internet-en bidez batzuk eskuragarri). E.J.ren Argitalpen Zerbitzu Nagusia: Vitoria- Gasteiz
- Inurrategi, N(2012). Motore urritasuna. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea.
- Jimenez, O(2012).Guztiontzat erantzun bila. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Jimenez, O(2012).Arreta gabeziagatiko nahastea, hiperaktibitatea. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Jimenez, O(2012).Arrisku sozial egoeran egon daitezkeen umeen ezaugarriak eta HPBak. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Jimenez, O(2012).Adimen urritasuna. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Jimenez, O(2012).GNO. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea.
- Jimenez, O(2012).Autismo, asperger eta rett sindromea.Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Ponce, A. (2005). ¿Qué le pasa a este niño? Una guía para conocer a los niños con discapacidad. Serrés: Bartzelona
- Salegi, E(2012). Entzumen urritasuna. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea.
- Salegi, E(2012).Irakurketa idazketa zailtasunak. Eskoriatzan: Mondragon Unibertsitatea
- Tavernier, B(Zuz)(1999). Hoy empieza todo [Filma]. (Alain Sarde/Little Bear/TF1 Production)
- Puigdellívol, I.(1997).La educación especial en la escuela integrada. Graó:Bartzelona